daniela

daniela

Tuesday, October 6, 2015

Ce n-am spus niciodata, doar tie ti-am soptit

Visez intr-un vis...
Sufletul meu sa fie fara chei si visul sa aiba aripi
Fiinta mea solara sa fie inconjurata de culoare 
si ghirlande de dragoste sa-mi impodobeasca vidul din interior.
Visez intr-un vis...
Mareea sufletului curgand in petale de metafora si picurand in micropoeme
Infinitul dintre zenit si nadir si sufletul meu inmuiat in mirul eternitatii.
Visez intr-un vis...
Radacini si aripi, sufletul meu fuzionand cu al tau,
raspandit in mine ca zborul pasarilor...fara cuvinte.
Visez intr-un vis...
Cand culorile dorm la tarm de cer, stele-ngenunchiate sa dizolve temerile in linisti
Sa existam frumos in primaveri enigmatice si lacrimi cu parfum de crin. 
Vis nuptial intangibil...
Ma-ntorc in mine iarasi cu fiecare somn...
Ce n-am spus niciodata, doar tie ti-am soptit!

            by: Daniela Stan






No comments:

Post a Comment