daniela

daniela

Friday, May 8, 2015

Natura dragostei

Dragoste, într-adevăr forta ta este puternica!
Ferma şi îndrăzneata inima mea trebuie să fie
Şi tot sufletul meu urcă în rugăciune fierbinte.
Ori de câte ori aud cronici vechi de dragoste,
imi amintesc de imaginea ta intotdeauna.
Exista o lampa a dragostei ce-mi da intalnire in freamatul noptii...
Este soarta, sau inima ta?
Tu esti aici si cerul a coborat la intalnirea noastra!
Ce frumos stralucesc stelele,
ce frumos se inalta muzica de la picioarele universului!
Amandoi plangem intr-o placere nesfarsita.
Impletim cu ritm de culori dorintele noastre.
Tu, zile si nopti, ce ma cufunda in plinatatea cea mai profunda,
cantecele mele de toamna si primavara,
ce transforma florile in momente pentru coroana destinului meu.
Lasa-ma inca o data sa simt atingerea dulce a dragostei,
Alaturi de tine, această viaţă este binecuvântata!

                                         D.S



No comments:

Post a Comment