daniela

daniela

Thursday, May 7, 2015

Sunt vinovata de iubire!

Cand ziua isi pleaca capul si dorurile se aduna pe pleoape,
visele imi umezesc ochii.
In absenta ta, as vrea sa-ti pictez portetul, desenandu-mi un alt destin,
Sa-mi fac cuib pe-o ramura din gradina inimii tale
si setea mea sufleteasca sa o potolesc in micul tau Eden.
Sunt vinovata de iubire!
Fara tine, lumea mea ar ingheta cristalizandu-mi visele,
Lacrimile lunii si suspinele noptii, ar curge intr-un ritm predictibil.
M-ai indragostit de tine stabilindu-mi existenta si facand-o arta,
creatie dincolo de spirit, dincolo de gand,
un miracol promis ce-mi pastreza visul,
o lume aflata in zorii alteia.
Intreaga mea existenta a primit un cer,
un cer ce-mi incanta ochii si-mi rasfata privirea,
un cer cu parfum de basm si savoarea unui sarut,
ce imortalizeaza pasiunile dainuitoare, memorabil si convingator.
Sunt vinovata de iubire!
Viata este o dulce sete...sete de tine...
Ce altceva și-ar putea dori o inimă?


No comments:

Post a Comment