daniela

daniela

Monday, March 23, 2015

Cu tine, lumea e la locul ei... fara tine, totul e nimic


Astazi, inima mea e o bataie de dor.
Adancita in visele mele, ma asez, inchid ochii, te caut...
te am gandindu-ma la tine.
Respir cu sufletul...Te vreau!
Dar cate nu as vrea?
Cu tine, lumea e la locul ei,
fara tine, totul e nimic.
Vorbim...in tacere...soapta adevarului...
Ochii tai...plini de lumina lunii...
geneza unui margaritar cu irizari tulburatoare...
Ochii tai...un miracol al lumii apelor...
lacrima in tot ceea ce ea picteaza...
Visele salasluiesc in ochi iar povestile in suflet.
Inima mea are nevoie de o poveste!
Vorbim...in tacere...
Cuvintele tale fac dragoste si-mi daruiesc tot ce-mi trebuie,
Imi imprumuta din visele tale
precum marea imprumuta scoicii din vuietul ei.
Cum sa-mi tin sufletul departe de tine?
Te vreau!
Dar cate nu as vrea?
Te am gandindu-ma la tine.
Gandul...forma sufletului...
In dragoste nu exista odihna.
Cu fiecare clipa, tu ai putin din mine si eu din tine.
Sa ma unesc cu cine ma simte...
Singuratatii mele ii lipsesti doar tu!
Tu, cat o lume-ntreaga!
Eu mi-am pierdut lumea si tu ai gasit-o,
O lume in care vantul imi vorbeste despre tine
si aerul imi parfumeaza sufletul.
Voi saruta cu privirea distanta pana la tine...Vino!

                                                                                                     by: Daniela Stan








No comments:

Post a Comment