daniela

daniela

Wednesday, March 25, 2015

Ramai sa-mi racoresti obrazul


Raţiunea mea de a trăi este el. Dacă totul ar dispărea, şi doar el ar rămâne, aş continua să exist; dar dacă tot restul ar rămâne, dar el ar pieri, universul ar deveni străin pentru mine, şi eu n-aş mai face parte din el.
                                                                       Emily Bronte

Există un loc pe lume în care inima îmi bate mai tare, în care rămân fără răsuflare de atâta emoţie, un loc în care timpul se opreşte. Acel loc e în braţele tale, acolo nu mai îmbătrânesc, acolo nu mă mai opresc să visez.

                                          Alda Merini

Sunt cel pe care l-ai căutat întotdeauna. Ai putea să mă găseşti! Până acum în vis, nu ai mai simţit pe cineva care să te mângâie cum te mângâiam eu, pe cineva care să fie al tău ca şi cum ai face parte din el. Acela eram eu, numai eu! întotdeauna eu!


                                      Fernando Pessoa 




No comments:

Post a Comment