daniela

daniela

Thursday, March 19, 2015

Si ca dovada ca am fost iti vor ramane doar cuvintele mele...


*Sunt fermecată de absență. Știu că el va sosi de la sine...*Marina Cataeva*
*Așează-te în inima mea și smulge-mă din alții! Răpește-mă!..*Alda Merini*
*Vorbim...și simt cum vocea ta devine ecou al sufletului meu...*Gabriele d”Annunzio*
*Știu o metodă de a schimba lumea: să o privesc împreună cu tine...*Cesare Cremonini*
*Găsește flacăra! Găsește ființa aceea care și-n apă să ardă pentru tine, nimeni altcineva nu te va încălzi ca ea...*Hafiz*
*Dragostea adevărată nu poate fi găsită acolo unde ea nu există, dar nici negată acolo unde există...*Torquanto Tasso* 
*Inimii mele îi lipsea pieptul tău...* Pablo Neruda*
*Te simt în simțirile mele, și simt cum simțirile mele nu fac altceva decât să-ți asculte chemarea...*Gabriele d”Annunzio*
*...te regăsesc alunecând de-a lungul oricărei simțiri...*Abdul-Hassan Sumnun*
*...și ca dovadă că am fost îți vor rămâne doar cuvintele mele...*Wislawa Szymborska*

                             Cine nu arde nu straluceste...*Salvo Monica*



No comments:

Post a Comment