daniela

daniela

Friday, February 20, 2015

Sa insemn tot ce sunt si sa fiu tot ce as putea fi

Raspunsul a fost in mine tot timpul...
Nu mi-am imaginat niciodata tot ce as putea fi,
Am avut intotdeauna aripi dar,
nu am avut curajul, sau nu am stiut cum sa zbor.
Raspunsul a fost intotdeauna in interiorul meu dar,
mi-a trebuit timp pentru a-l descoperi.
Nu m-a invatat nimeni, ca o viata fara aripi, 
inseamna imensitatea unei singuratati,
iar o inima fara curaj, sperante fara speranta.
Pentru unii am fost spin, pentru altii am fost floare dar,
acum imi ajut zambetul sa prinda curaj.
Imi leg inima de cer, pentru a iesi din labirintul lumii.
Sa fiu gazda inimii mele si sufletul sa-mi imbratiseze trupul,
Sa zbor deasupra pasilor nespusi ai vietii...
acolo unde aripile mele sunt libere sa aleaga.
Unii oameni, iubesc lanturile lor, altii, dependenta de ceilalti,
Unii, cer inimi, altii, o imbratisare cat o mie de cuvinte...
Eu, caut limitele nescrise si frumusetea altruismului...
Sa ma rup de mine si sa ma contopesc intr-un ideal...
Sa insemn tot ce sunt si sa fiu tot ce as putea fi.
Sa privesc in ochi lumea, pentru ca a fi, inseamna a fi un luptator.
Raspunsul a fost in mine tot timpul...
Am avut intotdeauna aripi, iar ele, au invins lanturile.

                                                                                                                            by: Daniela Stan



No comments:

Post a Comment