daniela

daniela

Wednesday, February 4, 2015

El poate ceea ce eu simt

Rasarit din lacrima...asta ii spun cand nu-i vorbesc..
si el...el, este obisnuit sa asculte tacerea mea;
adancime sufleteasca cu forme si rezerve inepuizabile.
Intre noi, clipele au greutate, pe ele se odihneste vesnicia;
fioruri balsamice, extragandu-si seva din nuantele timpului absent.
El poate ceea ce eu simt...ochi ce asculta...inima ce vede.
O singura picatura din ceea ce eu simt; existenta paradisului prin dorinta.
Iubirea lui imi patrunde realitatea cu un calm nesfarsit,
sfideaza durerea si-mi indulceste destinul.
In zori cad razele pe directia inimii, dand avertisment intunericului...
In zori, gandurile-mi soptesc pentru a nu plange si dorinta imi scrie  pentru a nu muri.
Dorinta inimii mele o pun in inima ta...o inima fara porti si interdictii.
Tu poti ceea ce eu simt...Tu simti ceea ce eu nu-ti vorbesc...
Rasarit din lacrima...asta ii spun cand nu-i vorbesc.

                                                                                                                   
                                                                                                                               by: Daniela Stan




No comments:

Post a Comment