daniela

daniela

Friday, February 6, 2015

Rasaritul ochilor tai in inima mea

Nemurirea privirii tale, rasare peste inima mea intre infinit si eternitate;
iubire creatoare, intelegand eternul ce nu poate fi atins de timp
si adevarul ascuns in mantia stelara a clipelor ce naufragiaza in taina vesniciei...
regatul destinului, unde stapaneste cuvantul ochilor tai peste smaraldul ochilor mei...
cuvantul infinitului, pasi ce escaladeaza inima mea si ingenuncheaza acolo unde viata isi canta romanta...
poem ce-si scalda esenta dorului in parfumul magic al cantului din nai...
izvor tamaduitor, dor divin, ecou invincibil de iubire...
glas de inger, ce ne poarta atat de aproape de ceea ce am putem fi.
Inima ochilor tai inchide noaptea, aducand lumina si eternizand-o cu aroma de ambra
fascinatie irezistibila, elogiul iubirii...facand punte catre sufletul meu de femeie.
Iubesc eternitatea ochilor tai si rasaritul lor in inima mea!
Misterul lor adancit, ce ma zidesc cu zambete pentru totdeauna. 
Ochii tai...aripile mele, oda inchinata sufletului meu;
imagine ce reflecta imaginea mea, ce hipnotizeaza simturile mele...
revelatia frumusetii, labirintul iubirii...strigatul unui nou inceput.

                                                                                   by: Daniela Stan






No comments:

Post a Comment