daniela

daniela

Friday, January 2, 2015

Am tot cautat...mai caut inca

Am tot cautat...mai caut inca...
Sunt in cautarea aceluia in care sa ma regasesc...
in cautarea celui care sa domneasca peste inima mea.
Sa-i soptesc ceea ce acum ii spun doar in vise,
Sa ma inec in ochii lui si sa stiu ca el este refugiul meu,
Sa-i las respiratia sa ma invaluie, purtandu-mi inima departe,
facandu-ma sa uit de atractia mea spre un trecut cu lacrimi nesterse.
Cu fiecare pas, cu fiecare clipa... vreau iubirea alaturi de mine.
Nimic altceva nu mai conteaza, nimic nu mai exiasta a doua oara...
Asa cum roua diminetii daruieste gratios perle florilor,
ma ghidez dupa vocea inimii mele sa traiesc in exil in inima lui.
Am rezervat inima mea pentru el...
Inima lui stie, stie si inima mea...
Tu esti totul... *Te iubesc* si *Imi apartii* sunt impreuna...
Tu esti adevar, anotimp, melodie, epistola...
In inima ta pot sa gasesc tot ce caut...in inima ta pot sa ma salvez...
Am tot cautat...mai caut inca...
Sunt in cautarea aceluia in care sa ma regasesc...
Sa ma poarte catre inima lui...
dar...totul este scris in timp...in destin...

                                                               by: Daniela Stan







No comments:

Post a Comment