daniela

daniela

Monday, January 12, 2015

Farmecul celui iubit este imponderabil!

Lumea imi spune cum sa simt...lumea imi spune cum sa iubesc...dar eu...
eu traiesc pentru cel ce-mi da forta adevarului, pentru cel ce-mi saruta rana...
pentru cel ce ma ancoreaza in esenta dragostei...
pentru cel care a creat un loc in inima mea pe care nu il poate ocupa nimeni.
Farmecul celui iubit este imponderabil!
Nimeni nu mai poate trai in interiorul meu...Doar el!
Sa lasam inimile noastre sa se piarda pentru cateva momente...
Sa zburam pe drumuri fara destinatie...
sa ne indepartam de lume si chiar de noi insine.
Ochii nostri sa devina calatori peste nemarginire,
inimile noastre sa fie strapunse de libertatea nemuririi ceresti.
Sa asimilam energiile subtile si tainice ale lumii
si sa ne purificam in muzicalitatea si farmecul coplesitor al dimensiunilor.
Farmecul celui iubit, este imponderabil...
candoare ce provoaca...
suavitate ce corespunde cu ceva din mine.
Ma deturneaza de la cuvintele lumii
si ne reincarnam in trairile profunde ale dragostei.

                                                             by: Daniela Stan





No comments:

Post a Comment