daniela

daniela

Friday, January 2, 2015

Tu, esti purtatorul viselor mele

Visez, ca visele mele sa devina realitate;
asa cum, stelele apartin cerului...
asa cum,versurile apartin poetilor...
asa cum, pamantul are nevoie de sarutul ploii...
asa cum, razele soarelui vindeca.
Nu vreau sa-mi ascund visele...
Tu, esti sensul!
Ochii tai raspandesc vraja si mireasma ta imi inunda sufletul...
Tu, porti mesaj de iubire, ce murmura ritmurile inimilor noastre...
Tu, esti purtatorul viselor mele;
basmul meu, primavara cu pecetea diminetii si melancolia noptii.
Tu, esti laguna mea albastra, apus si rasarit, prezent si viitor,
Tu, esti dragoste fara sfarsit!
Inima este vulnerabila in fata dragostei dar...
un suflet fara dragoste, este ca un om fara umbra, ca o scoica fara perla ei.
Asa cum nu-i poti smulge unui curcubeu culoarea,
dragostea nu poate impiedica doua inimi sa se atinga.
Vreau, sa pot ajunge la tine...ca privirea ta, sa inteleaga dorinta mea,
Sa ma iubesti astazi, ca si ieri si...maine pentru totdeauna...
Visez, ca visele mele sa devina realitate...

                                                     by: Daniela Stan




No comments:

Post a Comment