daniela

daniela

Monday, January 5, 2015

Divinitatea dragostei

Am invatat ce-mi scrie dragostea,
Am invatat sa nu-i pun fericirii bariere.
Undeva, cineva viseaza la zambetul meu,
Undeva, cineva se roaga pentru inima mea.
Voi lasa iubirea sa-mi recunoasca chipul
si ii voi sopti numele meu.
Sarut departarea dintre noi ce raspandeste dulci trairi,
Mintea si inima mea, inteleg vibratiile iubirii...
Vino...aseaza-te langa mine!
Sa indepartam perdelele viselor si sa ne predam iubirii,
Sa-ti sarut dimineata din ochii tai si noaptea din parul tau,
Sa-ti gust buzele cu aroma de dragoste si sa-ti ating infatisarea-ti angelica.
Dorul de tine, este mai presus de orice dorinta,
Fara atingerea mainilor si intalnirea privirilor,
sufletul meu se transforma in ruine si inima in abis...
Te-am ascuns in jurnalul inimii mele si te-am asemuit ploii...
Vin-o...aseaza-te langa mine!
Imbratiseaza-ma, precum o floare in adierea vantului...
si...
vorbeste-mi despre divinitatea si covarsitoarea forta a dragostei...

                                                     by: Daniela Stan




No comments:

Post a Comment