daniela

daniela

Wednesday, January 7, 2015

Esti zambet de inger pe o gura fara de pacat

Ma uit in jurul meu...nu caut perfectiunea...te vreau doar pe tine;
cu tine, iluzia face loc realitatii...lumina ce-mi aduce libertatea.
Fara tine...tristetea ma seduce, ma face aroma de singuratate...
sunt conditionata de propriile-mi emotii.
Esenta fiintei mele, traieste imposibilitatea fara tine.
Sunt jumatatea ta ce vibreaza in poezie;
lacrima ce curge, numai pentru a te gasi.
Esti zambet de inger pe o gura fara de pacat,
ce cauta destinatia buzelor mele.
Cuvintele noastre au trait si-n alte vieti...traiesc si acum.
Esenta sfanta a dragostei, va potoli aceasta sete de sacrificiu...
Doua inimi muritoare, impreuna pentru nemurire...
Esti zambet de inger pe o gura fara de pacat...
Dragostea, descifreaza intotdeauna codul tainic al inimii!

                                                      by: Daniela Stan




No comments:

Post a Comment