daniela

daniela

Friday, January 9, 2015

Daca tu ai fi aici, sufletul mi-ar inflori in muguri de imortele

Tesute intr-un dans, plasmuiri ale sufletului ma invaluie intr-un vals ce-mi tulbura echilibrul...
o lume in afara timpului si spatiului, cu imagini incomplete de gradina austera...
alarma in trup, ce s-a infiltrat in sanctuarul linistii mele.
Daca tu ai fi aici, as percepe magia ca o incununare a primaverii;
emblema a dragostei ce emana disciplina...
cult imaculat al fertilitatii si frumusetii.
Daca tu ai fi aici, sufletul meu ar inflori in muguri delicati...
muguri de imortele simbolizand nemurirea.
Cu tine, inima mea poate cunoaste serenitatea adanca si calma a verii...
poate explora frumusetea magnifica si neimblanzita a iernii...
se poate bucura de parfumul floral cu note pudrate de primavara...si...
va astepta aparitia revigoranta cu textura cromatica a toamnei.
Tu, esti prospetimea ce captureaza, mireasma ce aduce compliment naturii, metafora vietii.
Cu tine, ascund si dezvalui, ma topesc si renasc...

                                                                   by: Daniela Stan












No comments:

Post a Comment